söndag 29 september 2013

Americans

Det är så kul med alla Amerikaner som besöker min sida, när jag kollar besöksstatistiken så är Ni i numerärt övertag. Jag tycker att det är jättekul att mina bilder är så populära i USA.
Det är ju såklart jättekul med alla besökare, men Amerikanska besökare är i en klass för sig själva..

Har några bilder från 9/11 memorial som jag ska leta fram och lägga ut under kvällen.

Tack för alla besök på min sida




It is so fun with all Americans who visit my site, when I check the visitor statistics so you are in the numerical advantage. I think it's great that my pictures are so popular in the U.S..
It is of course great fun with all the visitors, but American visitors are in a class by themselves ..

Have some photos from the 9/11 memorial that I should be looking forward and put out during the evening.

Thanks for all the visits to my page

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar