lördag 15 mars 2014

Stadsträdgården / Karlstad City Park


Tog en lördags promenad med min kamera till Stadsträdgården i Karlstad. Första anblicken av parken var en tom och grå park och jag såg inget att fotografera. Efter att hag gått omkring en stund började jag se alla små detaljer som fanns i parken och började fotografera. Här kan du se några exempel på vad jag fotograferade..

Took a Saturday walk with my camera at the City Park in Karlstad. First sight of the park was empty and gray park and I saw nothing to photograph. After hag been around for a while I started to see all the little details that were in the park and started shooting. Here you can see some examples of what I fotogaferade ...

vad jag fotogaferade...




















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar